2013. június 21., péntek

Hetvenedik fejezet

Helló:33
Jó olvasást az új részhez<3
U.i.: A mellékszereplőknél fent van Jenifer!:D
Leah Hewit

Reggel természetesen teljesen zombi voltam. Niall próbált felkelteni, de egy idő után megunta. Hát, ennyit az együtt reggelizésről. 10. –ig  aludtam, de aztán rájöttem, hogy már fent van a klip ezért rohantam a laptopomhoz. Levágódtam a kanapéra és rögtön bekapcsoltam. Nagyon sok időnek tűnt, amíg betöltött mindent. Rögtön a netre mentem aztán a YouTube-ra.  Azonnal rákerestem és ott is volt. Rámentem, nyomban felállítottam HD-ra és már néztem is.
 Először gitározni kezdett valaki. Csak a kezét mutatták, ahogyan pengeti a hangszert. Nem sokkal később énekelni kezdett és megmutatták, hogy Niall az. Egy ablakban ült és kifelé bámult.
 Nem sokkal később Liam kezdett dalolni. Egy buszmegállóban ült egy szál rózsával a kezében.  Ő is énekelt belőle egy jó hosszú részt aztán megjelent Harry.  Egy lány mellett kelt és megpuszilta a nyakát. A lány nagyon kedvesnek tűnt. Hosszú fekete haja a melle alá ért, barna szemeivel nagyokat pislogott Harry felé. Elég vékonyka alkattal áldotta meg a sors. Harry énekelte neki a refrént majd a végén megcsókolta. Totál döbbentem néztem és alig akartam elhinni. Még sose volt ilyen hogy egy lányt megcsókoltak volna a klipben, úgy hogy igazából látszódjon.  Ezután Zayn ült az ágya szélén és énekelgetett. Néha a kamra mutatott egy-egy fotót a szobából.  Ezután ismét Niall jött és elkezdett készülődni. Az utcán sétálgatott és Liam mellé leült a buszmegállóban.  Lou jött. Egy boltban volt és nézelődött. Zayn is megjelent majd vett egy doboz gyufán. Lou kiment a boltból és csak az után látszódott, hogy lopott egy üveg Jack Daniel’s –t. Haza vitte és egyedül megitta törött tányérok között. Néhány könnycsepp lefolyt az arcán. Majd jött a vége.  Zayn elégette a régi fényképeit. Niall mégsem szállt fel a várt buszra, inkább hagyta, hogy elmenjen előtte. Liam viszont felszállt rá és elutazott Harryhez. A lányt kereste, de rájött, hogy megcsalta őt. Csalódott lesz, ezért eldobja a rózsát és egy szó nélkül elmegy. Egyedül Harry marad boldog. Az utolsó kép az, hogy a 4 átvert srác szemét mutatják.
A végén kirázott a hideg. Igazából borzasztóan tetszett a klip ezért még egyszer megnéztem és hallgattam.
Éhes lettem ezért kimentem a konyhába. A reggeli túrósbatyum még mindig ott volt. Nill nem ette meg, sőt kakaót is csinált mellé. Leültem és megettem majd kimentem a nappaliba és még egyszer lecsekkoltam a videót. Minél többször néztem meg, annál jobban tetszett.
Az egész nap otthon döglöttem és vártam Niallt. Valamit akartam neki csinálni. Tudtam, hogy kajának biztos örülni fog ezért szerettem volna csinálni valami finomat, de sajnos főzni nem nagyon tudtam plusz lusta voltam felállni ezért csak fetrengtem és vártam, hogy haza jöjjön. Késő délután volt már mikor Sarah rám írt Facebook-on.
Sarah: Úristen! Laimmal járunk!!!!!!
Nekem tátva maradt a szám is nem akartam elhinni.
Én: Jesszusom, ez remek! Nagyon jó:DD Mióta, vagy hogyan?
Sarah: Hát tudod elhívott randizni. Ott tök jól éreztük magunkat meg minden aztán akkor nem történt semmi, de még egyszer elhívott és akkor megcsókolt és most úgy tűnik, járunk:DDDD
Én: Ez eszméletlen! És mikor fogja elmondani a nagy közönségnek?
Sarah: Öhm… nem tom. A menedzserektől is függ. Legalábbis nekem valami ilyesmit mondott.
Én: Értem… na, de gratulálok. Aztán csak ügyesen:))
Sarah:Ne félts engem;DD
Én: klip hogy tetszik?
Sarah: Ma jelent meg?
Én: Aha.
Sarah: Pill. nézem:D
*5perc múlva*
Nagyon jó lett:DD de ki az a csaj Harry mellett? Nem szimpi…
Én: fogalmam sincs de ma majd kifaggatom Niallt.
Sarah: Én meg Liamat majd
Én: Jólvan.:)
Még beszéltünk egy kicsit, de megjött Niall. Furcsálltam, hogy egy órával hamarabb ért haza. Nem szokott korán jönni, sokkal inkább később szokott. A kezében két doboz pizza volt. Nyami.
- Hogyhogy ilyen hamar haza jöttél?
- Haza engedtek.
- Tényleg?
- Aha. Nyafogtam, hogy fontos dolgom van és elengedett.
- És mi volt olyan fontos?
- Hogy tudjak pizzát hozni a legjobb helyről. – felelte mintha ez tökre egyértelmű lenne. Kinevettem őt.
- Hallod, tudtad, hogy Sarah és Liam járnak?
- Aha, ma mondta el a menedzsmentnek.
- És? Mi volt?
- Semmi. Szabad utat kaptak.
- De jó. – mosolyogtam. – Amúgy. Ki az a lány a klipben?
- Úgy tudtam, hogy rákérdezel. – röhögött és elindult a konyha felé.
- Persze hogy rákérdezek. – hitetlenkedtem. Leültünk az ebédlő asztalhoz, kivettem a dobozból egy szelet sajtos pizzát és beleharaptam. Ez a kedvencem.
- Az Jenifer.
- Mi van? – döbbentem le. A kaja majdnem kiesett a számon. – De hát… így ismerte meg?
- Ja. – biccentett.
- De durva. – bámultam magam elé. – Én szőke hajjal képzeltem el. – ráztam a fejem. Niall elnevette magát és betömte a szájában a maradékot.
- Tok minegy ö hojo szinee.
- Mi? – néztem rá értetlenkedve. Lenyelte a brutál nagy falatot.
- Tök mindegy a haja színe. – ismételte el.
- De akkor is. A Jenifereket mindig szőkén képzelem el.
- Én nem képzelem el.
- Akkor mit látsz magad előtt.
- Öhm… egy Jenifer nevű ismerőst.
- És annak milyen színe a haja?
- Fekete. – vágta rá.
- De miért? – kérdeztem idegesen. Erre jól kiröhögött…
- Azért mert csak azt az egy Jenifert ismerem.
- Így nem ér. – fújtattam.
- Bolond vagy. – nézett rám kedvesen. Kis ideig csak csendben ettünk.
- Holnap el kéne mennem munkát keresni. – sóhajtottam fáradtan.
- Ideje lenne. Lassan egy hónapja nincs munkád. Elég még a pénzed?
- Hát… már nem igazán. Még jó hogy félretettem előzőleg plusz anyáék mindig adnak, ha kérem.
- Ha kell én is adok.
- De nem akarok teher lenni.
- Most komolyan azt hiszed hogy 50 font lesz ami csődbe visz?
- Jó, igazad van.
- Persze hogy igazam van. – mondta amolyan „nem mondtál újat” hangsúllyal. Kinyújtottam a nyelvem.
- Láttam a szádban a kaját. – röhögött.
- Nem érdekel. – vörösödtem el. Kicsit ciki volt.
- Juj, valaki kellemetlenül érezni magát. – nevetett tovább.
- Megdobjalak a pizzámmal?
- Most nagyon megijedtem.
- Utállak! – motyogtam dühösen. Küldött felém egy puszit amitől önkénytelenül is elmosolyodtam.
- Nem is utálsz.
- De!
Picit mosolyodott majd beleharapott a pizzájába.
- Na, ma is fürdünk együtt.
- Nem. – vágtam rá.
- Óha. Valaki nagyon megsértődött. – nevetett.
- Igen, nagyon megsértődtem. – helyeseltem. De nem bírtam tovább elnevettem magam. - Hoztál filmet?
- A-aa. Elfelejtettem bemenni. Nektek mi van itthon? – indult el a nappali felé.
- Csak csajos filmek.
- Értem.  – kicsit matatott aztán bejött egy filmmel. – Van Harry Potter is.
- Ja, tudom. Elég nagy fanok vagyunk. Van még Gyűrűk ura is. Ezek kötelező filmek. – mosolyogtam. Na, igen. Ez jó Carterbe. Bármikor megnézi velem mindkettő filmet, mert nagyon nagy fan. Akárcsak én.
- Akkor nézzük a Harry Pottert.
- Melyik része?
- Melyik van meg?
- Mind. – vágtam rá.
- Akkor a 4. –et. Az a kedvencem. – mosolygott.
- Nekem a 2.-ik.
- Az nem is izgalmas még. Annyira. – gondolkozott.
- Dehogyisnem! Abban egy baziliszkusz van.
- A negyedikben meg visszatér Voldemort. Na, melyik az izgalmasabb?
- De, a másodikban ott van Tom Denem.
- És? Csak Ginny-t rabolja el.
- És az nem izgalmas?
- Nem azt mondtam, hogy nem izgalmas csak a 4. izgalmasabb.
- Jó, aláírom, hogy a negyedikben sokkal több a meghatározó rész, de mindegy.  – motyogtam. Odahajolt hozzám és egy édes csókot nyomott ajkamra. Nem tudtam elképzelni miért kaptam, de jól esett az biztos
- Van popcorn?  - kérdezte a csókunkat megszakítva.
- Persze hogy van. – biccentettem és beraktam egy zacskónyit a makróba. Megvártam ameddig kipattog majd kimentem. Niall már berakta a DVD-t és csak a Play gombot kellett megnyomni. Leültem mellé és elindította. Popcorn, finom málnás szörp és Niall ölelésében Harry Pottert nézni. Nincs ennél jobb dolog a világon.
Sajnos a film közben elbóbiskoltam és másnap a szobámban keltem. Niall épp tápászkodott fel a földről.
- Mi történt? – kérdeztem.
- Basszus. Reggelit akartam csinálni neked, de elestem.
- De aranyos vagy. – nyújtózkodtam. – Segítsek?
- Ha van kedved. – vonogatta a vállát.
- Mindjárt megyek.  – szóltam utána, mert ő már a konyha felé sietett. Nagy nehezen feltápászkodtam és felöltöztem valami vállalható cuccba. Mire kimentem már forrt a tea.
- Erdei gyümölcsös jó lesz?
- Aha. – ásítottam. Leültem az asztalhoz. Kezem közé fogtam a forró bögrét. Felé hajoltam és megámba szívtam a forró gőzt. Jó illata volt.
- Hogy aludtál? – kérdezte Niall miközben a konyhában szorgoskodott. Elővette a szalámit, vajat és a zöldségeket. Elővette az evőeszközöket.
- Jól. – motyogtam. Majdnem elaludtam. – Végig nézted a filmet.
- Ja. – biccentett. – Magos vagy sima kenyér?
- Sima. Carteré a sima. – mondtam.  Lepakolta az asztalra és leült mellém.
- Jó étvágyat. – mosolygott.
- Neked is.  – viszonoztam mosolyát. Ő rögtön nekiesett a kajának én viszont csak bámultam. Fogalmam sem volt mivel kezdjek. Még alfában voltam.
- Éhes vagy egyáltalán? – kérdezte tel szájjal.
- Nem vagyok. – ráztam meg a fejem. Nagyon óvatosan csináltam mégis olyan volt mintha valaki megrázott volna.
- Nem fekszel vissza?
- A-aa. - vágtam rá zombiként.
- Este nem tudtam aludni, ezért kerestem az újságokban jó kis munkalehetőségeket. Előzőleg valami boltban dolgoztál és mivel azt mondtad, hogy szereted olyasmiket kerestem. Igazából csak 3 ilyen munka van a többi mind más, de azért bejelöltem hátha. – darálta. Meglepett, hogy foglakozott vele.
- Köszönöm. – mosolyodtam el. Nagyon jól esett ez a gesztus.
- Amúgy. – harapott bele a szendvicsébe. – Ma nem jössz te át aludni? Régebben megbeszéltük a srácokkal, hogy csinálunk egy medencés bulit. Nem akarom lemondani, de téged se. Szóval gyere majd át jó? Bármikor jöhetsz, mert Mary otthon lesz. Akár most rögtön hazavihetlek.
- Nem kell. Majd a munkakeresés után elmegyek.

- Jó. – biccentett és megette a többit is. AZ órájára nézett. – Mennem kell, bocsi. – húzta a száját. Óvatosan bólogattam. Kikísértem az ajtóig. Felvette a dzsekijét, homlokon csókolt és már ott sem volt. Kómásan visszabotorkáltam a szobámba és visszadőltem aludni. 

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/8614539/?claim=xh98qnzermh">Follow my blog with Bloglovin</a>

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett mint mindig. Örülök, hogy ilyen hamar jött a rész már alig várom, hogy a következőt olvashassam. Imádom. Még mindig a legjobb. Siess a következővel.Nagyon várom!!:)
    <3 R~

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett mint általában gyorsan kövit puszii!:))

    VálaszTörlés