2013. február 5., kedd

Negyvenkilencedik fejezet

Helló!:D
Itt az új rész és nagyon köszönöm a kommenteket^^
Most is írjatok pls:D 
Próbáltam nem rövidet írni^^ 
Remélem tetzseni fog és jó olvasást(:
bye: Leah Hewitt

Hülye k*rva...
Hétfő reggel direkt korán keltem, hogy hamar beérjek.  Késtem 3 percet, de máris leüvöltött a főnök. Sajnos nem hatotta, meg hogy csak nem rég költöztem ide és nem ismerem a környéket.
- Sajnálom! Többet nem fordul elő!
- El is várom! Most pedig menjen dolgozni! – utasított. Én alá vettetem magam kérésének. Nem volt sok vásárlónk csak néha tévedt be egy-egy öreg nénik, de az is csak a munkatársamhoz jött beszélgetni. Egy ember volt, aki tényleg nézelődni jött. Egy régim vázát keresett nálunk, de sajnos nem tudtunk neki segíteni az ügyben. Nagyon örültem mikor hazaértem.
- Na, milyen volt az első munkanap? – kérdezte és megint a konyhában sürgött forgott.
- Szörnyű… egyszerűen UTÁLOM! Vagyis inkább a főnököt. Egy akkora gyökér. Egy kicsi megértés sem szorult szerencsétlenbe.
- Miért? Mi történt?
- Csak annyi hogy késtem 3 percet, mert egyszer rossz saroknál fordultam le erre lehurrog, hogyha még egyszer kések, akkor kirúg…
- 3 perc miatt?
- Igen! Pedig ott volt az a nyanya is.
- A munkatársad?
- Igen. Egész nap a fecsegését kellet hallgatnom. De még ha hozzám beszélt volna, de nem! A büdös barátnőivel csevegett arról, hogy az unokája most ment egyetemre.
- Hát, ha téged is felvettek volna, most nem lenne ez baj!
- Ugye tudod, hogy majd neked is munkába kell majd állni?
- Ne rontsd el az örömömet! – szólt rám fagyosan.
- Szóval… már az első nap megutáltam.
- Lesz ez még rosszabb is!
- Kösz a bíztatást! De tudtom. Már dolgoztam. De ott jó volt. Kedves volt mindenki.
- Beléd volt zúgva a főnök fia! Persze hogy miden simán ment. Az srác csak szólt egy szót és máris főnök helyettes lettél volna…
- Az mindegy! – nevettem és legyintettem egyet.
- Kész is van az isteni gombás rántotta. - vigyorgott. Lekapcsolta a tűzhelyet és kipakolta elém. Megterítettünk és megettük az egészet. Jó lesett enni. Főleg ilyen sokat. A fonom vacsora után elmentem fürdeni egyet.  A kádban pihentem mikor benyitott Carter.
- Hé! Fürdök!
- Josh keres… gondoltam behozom hátha meg tudtok beszélni egy időpontot a találkára. – mosolygott.
- Vissza is tudtam volna hívni.
- Bocsi! – mondta édesen. Kipateroltam a fürdőből és beleszóltam a készülékbe.
- Hello! – hallottam.
- Szia! – mondtam és hátradőltem a kádba. A hab egészen felpúposodott mellettem.
- Arra gondoltam, hogy holnap is eljöhetnél a próbára.
- Öhm… rendben. Mikor lenne?
- Ugyanúgy 8-kor lenne.
- Okés. – mondtam. – Tudod hol lakok most így újonnan.
- Hát, nem. – mormogta. Elmondtam neki majd letettem a telefont. Örültem, hogy megint fogunk találkozni. Ma is korán lefeküdtem, hogy holnap sokkal korábban elinduljak, és ne legyen ilyen problémám, mint ma. Carter-re keltem fel, mert üvöltette a TV-t.
- Mi csinálsz ember? – kérdeztem.
- Eddzek.
- Mégis mi a bánatért?  - halkítottam lejjebb a televíziót.
- Mert formába hozom magam.
- De mégis minek? Tök gyönyörű vagy!
- Szerintem nem. Meg diétázni is fogunk. – mosolygott rám.
- Fogunk? Én biztos nem. – mondtam.
- De igen. – állt le az ugrálással és helyben kezdett el futni.
- Edzened nem kell, ha nem akarsz, de te is velem együtt fogsz egészségesen táplálkozni.
- Jó hogy nem fogok! – mondtam. Kimentem a konyhába és csináltam magamnak gófrit. Kentem rá Nutellát is. Visszamentem a nappaliba és elkezdtem enni a finomságomat.
- Mit mondtam az evésről? – kérdezte fenn hangon.
- Hol szarom le? Én azt eszek, amit akarok.
- Francokat. – mondta és elvette a tálamról a kajámat. Én utána rohantam, ő is elkezdett futni és én is. Már ugrottam volna rá, de ő gyorsan kidobta a kukába a kajámat.
- A gófri szomorító mindenedet! Hogy teheted ezt? – kiabáltam.
- Mondtam, hogy velem együtt fogsz egészségesen élni.
-  Én meg mondtam, hogy nem!
- Légy szí’! – nézett rám a cuki barna szemivel. – Segíts nekem. – kérlelt ugyanolyan szemekkel. Utáltam, amikor ezt használja, mert mindig hat rám. Az évek során jól elsajátította. Ezekre a szemekre nem lehetet nemet mondani. Sajnos…
- Jó! – mondtam kicsit idegesen.
- Szupi! És egye futni is eljársz velem.
- Jó. Oda szívesen megyek, legalább vannak ott helyes pasik.
- Oh… - mosolygott és a vállamra rakta kezét. Mű szipogott és egy nagyot sóhajtott. Az órára pillantottam.
- Jesszusom! – kiáltottam.  - Megint elkések, aztán rúgnak ki a második napon!
- Az szerintem rekord lenne. – jegyzet meg a barátnőm halkan. Gyorsan magamra kaptam valamit. Nem is sminkeltem magamat ki. Gondoltam csak kibírom. Az üzletben ma se voltak sokan. Az időt azzal ütöttem el, hogy a holmik között nézelődtem és keresgéltem hátha találok a sok kacat között valami olyat, ami megteszik, és akkor azt hazaviszem. Az idős nénike ma hozzám dumált. Szerencsére a többi öregasszony ma nem jött.
- És hány éves vagy? – kérdezte.
- 18. – mosolyogtam.
- Oh, az én unokám is annyi. – legyintet egyet. Nem akartam mondani, hogy minden tudok a fiáról, mert tegnap elpletykálta. Nem akartam a munkatársammal rosszba lenni.
- Remek.
- Képzeld el, ő egyetemre jár. Nagyon helyeske. Majd megmutatom neked.
- Biztos nagyon okos, ha felvették…
- Bizony az! Kitűnő volt egész életében. Egyszer se kapott 4-esnél rosszabb jegyet.
- Hát akkor ő egy beteg zseni.
- Igen, az. - vigyorodott el. Kínos csend lett. Pár perc múlva megérkezett egy rakomány, amit ki kellet pakolni. Mivel az idős néni nem tudott nekem segíteni, a főnök meg csak szimplán lusta volt ezért egyedül kellett leküzdenem a 20-25 kilós dobozokat… Sajnos kint esett az eső ezért pakolhattam a felhőszakadásban.  Az öreg nénikétől kaptam egy pulóvert, de az nem sokat segített. Mikor végre végeztem a pakolással és leülhetem pihenni. Elbóbiskoltam és mire felkeltem már 7 óra volt. Pedig akkor sem magamtól ébredtem fel, hanem a csengő hangjára ami jelzi hogy jött valaki. Két tini lány jött be. Nálam egy évvel lehettek fiatalabbak.
- Jó napot! – köszöntek.
- Szervusztok. Mit kerestek? – kérdezte a két lánytól.
- Egyelőre nézelődünk. – mosolygott az egyik. Mellettem kezdtek el keresgélni.
- Hallod, úgy tűnik tényleg dobta Niall Emily-t. – mondta a csaj.
- Hála istenek… annak a kurvának nem is Niall kellet, hanem csak a zséje. Tuti fix hogy Emily nem is sírt.
- Ja… meg szerintem Emily tuti lefeküdt a többi taggal is. Kinézem belőle.
- Aha, én is. Egy nagy ribanc. – mondta. Hogy mi? Én ribanc? Mindjárt megtépem a kiscsajt. Miket mond… és mi az, hogy nem szerettem… Nagyon kiakadtam rájuk.
- Nem értem, hogy tudott neki írni egy dalt. Ráadásul klip is lesz belőle… remélem nem fog benne egy csaj sem szerepelni, mert tuti megkeresem és megverem. – motyogta az egyik a másiknak. Jah persze… nekem is hányszor küldtek ilyet mégsem történt semmi. Szánalmasak.
- Majd amikor koncerten meglát, leugrik hozzám és elénekli majd nekem a dalt.
- Nem! Hozzám fog jönni.
- Neked ott van Harry.
- De Harry Carter-rel jár.
- Érted dobni fogja. Ne félj. – nyugtatta a másik. Istenem, de gáz. Dobni fogja érte? Jesszus a csaj nézett már tükörbe. Tiszta bányarém.
- Emily ma hamarabb zárunk. – mondta Mr. Buchanan. Én boldogan ölöztem fel és mentem el. A többi teendőt a nénire hagytam. Rohantam haza hogy gyorsan összekapjam magam a próbáig. Egy fekte nejlonharisnyát kiszakadtam és azt húztam fel. Fölé egy rövidnacit és egy kockás inget húztam fel. A hajamat kicsit hullámosra csináltam és felvettem egy szürke sapit. Egy bakancsba belebújtam és lerohantam a ház bejáratához. Egy kicsit vártam aztán megjött a fuvarom. Beugrottam a kocsiba. Egy csókkal köszöntöttem és mentünk is. Most mi késtünk el sajnos… megint irtó jól szúztak. AZ egyik szünetbe kimentem Rasztával cigizni. nagyon jó haverok lettünk.
-  Milyen volt a napod? – kérdezte rekedtes hangon.
- Hát… kicsit ideges lettem ma két hülyére.
- Mit tettek?
- Csak… nem ismertek és olyanokat mondtak rám, hogy egy kurva vagyok meg egy ribanc, és hogy nem szerettem Niall-t. – hadartam el neki. Majdnem az is kicsúszott a számon hogy pedig még mindig szeretem, őt szóval nagyon nem tudják, hogy mi a szitu.
- Öhm… de ismerted őket?
- Nem…
- Akkor ők honnan ismernek.
- Mert én voltam Niall Horan barátnője.
- Fú… nagyon ismerős a név valahonnan… - mondta. Kicsit gondolkozott. -  Nekik van az a slágerük hogy „You don't know you're beautiful, If only you saw what I can see, You'll understand why I want you so desperately” – énekelte. Neki is elég jó hangja volt.
- Igen… övék.
- Ó akkor már tudom, hogy ki. Nem rossz banda. One Direction… igaz így hívják őket. – kérdezte felém fordulva.
- Aha… - mondtam és megint eszembe jutottak a libák.
- Hallod, itt egy szál. – nyújtotta felém a cigis dobozt. – Egyet szívj el... jobb lesz.
- Nem köszi… - utasítottam vissza.
- Hát, te tudod.
Egy kicsit elmosolyodtam és megkönnyebbültem, hogy csak ennyi volt az egész. Bementem és még egyszer egy fél órát játszottak. Hamar eltelt az idő.  Josh hazavitt és én sikeresen otthon hagytam a kulcsot. Kopogtam, de senki sem nyitott ajtót. Még vagy 5x dörömböltem, de semmi. Csalódottan leültem a lábtörlő mellé egy a telefonommal kezdtem el játszani. Carter és Harry felrobogtak a lépcsőn vihorászva.
- Sziasztok! – mondtam.
- Hello… hát te? – kérdezte Carter.
- Én éppenséggel itthon hagytam kulcsomat.
- Kis béna! – vigyorodott el Harry. Bementünk. Én gyorsan lezuhanyoztam majd kimentem Carter-ékhez.  Leültem Carter ágyának szélére. Harry felállt és kiment a konyhába. A barátnőm felállt és a tükör elé ment.
- Szerinted nőtt a hasam? – kérdezte.
- Nem. – dőltem hátra. EZ után a combjait kezdte el nézegetni. Megfogta és egy kicsit szétnyomta.
- A combom viszont tényleg nagy! Nézd meg.
- Az eszed tokja nagy! Ne legyél már hülye!
- Carter szerintem megyek, mert holnap próba lesz. Szóval, szia, drágám. – köszönt be Harry. Carter odarohant hozzá és egy érzéki csókot adott neki. Harry elment. Egy kicsit dumáltam Carter-rel. Ő elment fürdeni és én csináltam neki finom szalonnás brokkolit. Kijött a fürdőből és bevezettem a konyhába. Leültettem és elé raktam a finom vacsorát.
- Nem eszek. – jelentette ki.
- Mi? De megeszed! Direkt neked is csináltam.
- De én nem vagyok éhes.
- Mi van? Hogy-hogy?
- Tudod… Harry-vel ettem.
- Akkor én ezt kivel fogom megenni?
- Itt ülök majd melletted, de nem eszek. Úgy jó lesz?- kérdezte.
- Igen! – kiáltottam el magam mire nagyot kacagtunk. Megettem mindent majd leültünk TV-t nézni. Egy horrort néztünk, amitől én nagyon beparáztam és Carter-nél aludtam.
- Carter. – mondtam már teljesen sötétben. Aludni akart ugyanis neki másnap elkezdődött az egyetem.
- Mi van? – kérdezte az álmos hangján.
- Nem izgulsz?
- Mi miatt?
- Hát az egyetem! ÉN teljesen szétizgulom a fejemet.
- Nem… nem izgulok.
- Én nagyon! – mondtam.
- Örülnék, ha befognád. – motyogott.
- Miért vagy ilyen durcás?
- Talán azért mert rohadt fáradt vagyok és fárasztasz a hülyeségeiddel.
- Bocs… - mondtam. Hátat fordítottam neki és elpróbáltam aludni, de nem tudtam. Próbáltam kellemes dolgokra gondolni, de csak egy táncoló antilop jutott az eszembe. E miatt elkezdtem nevetni.
- Mondtam, hogy kuss! – kiabált rám.
-  Bocsi. – mondtam kis gyerek hangon. Hirtelen megéreztem a hónaljamnál Carter kezét csikizni kezdte. Harsány nevetésben törtem ki. Rugdalózni és pörögni kezdtem.
- Ne csináld! – nevettem. –Ne kérlek! Ne!
- Nem hagysz aludni? Hát megkapod a magadét! – nevetett ő is. Visszavágtam és n is csiklandozni kezdtem csak én a nyakát. Tudtam, hogy ott érzéken y ezért lehet kínozni. Buhahahaha… a csiki háború után hamar álomba merültünk mind a ketten.

3 megjegyzés: