2013. augusztus 11., vasárnap

Hetvennyolcadik fejezet

Helló:D 
Bocsi, ez a rész nem lett valami jó és rövidebb is lett mint szokott lenni...:/
Sajnálom.
Azért jó olvasást hozzá<3
Leah Hewitt

 11-kor keltünk fel (véletlenül úgy fordultam, hogy lelöktem az ágyról, haha). A szülei már dolgozni mentek így tök egyedül voltunk a házukban.
- Nem csinálunk egy kis ebédet? – néztem rá.
- Oké. – bólogatott. Szerencsére semmi zsírszegény kaja nem volt náluk ezért képtelen volt valami normálist enni.
A konyhában egy szakácskönyv segítségével elkészítettünk egy finom milánói makarónit. Vicces volt a főzés, mert egy pólóban és bugyiban főztünk, ráadásul Carteren volt Tiff idióta divat szemüvege, amit már tök régóta nm hord (megvette tök drágán, felveszi, kétszer aztán soha többé nem hordja).
Megettünk mindent (én repetáztam) aztán úgy döntöttünk, hogy emésztünk a TV előtt.
- Baszd meg! – kiáltott föl. Rápillantottam, el sem tudtam képzelni mi baja lehet. – Nekem ma suli lett volna!
Először megrémültem, majd haragudtam magamra végül elnevettem magam. Carter kicsit tovább szörnyülködött, de a végén ő is nevetett. Egy vállrándítással elintézte és hogy majd beteget jelent.
Este 6-ig náluk voltunk aztán haza kellett mennünk. Carter otthon azonnal felhívta az egyik ismerősét, aki órai jegyzetekért, hamis igazolást ad.
- Nagy arc lehet a csávó. – röhögtem.
- Ez egy csaj.
- Komoly? - csodálkoztak el. Az ilyenek általában nem lányok.
- Ja, nagyon jó arc. Előttem ül, és mindig alszik. – mosolyodott el. Gyorsan még átnézett pár dolgot holnapra aztán el is ment aludni, mert még mindig hulla fáradt volt.

*December 6*
Niallal minden este beszéltünk, néha több órát is. Igazából a semmiről beszéltünk, de vele mindenről jó beszélni.
Reggel nagy izgalommal keltem fel. Csomószor átöltöztem, mert ilyen kiállításon még sosem voltam.
Végül egy kötött pulóvert húztam fel egy fekete nadrággal, barna bakanccsal és korallszínű sállal. A hajamat oldalra fontam. Egy enyhe sminket tettem fel. Carter és Tiff is eljött megnézni velem együtt. Nagyon örültem, hogy ismét így megyünk el valahová. Nem kellett sokáig keresgélnünk az épületet, mert nagyon nagy volt. Sárga színe kitűnt a fehér hótakaróból. Egy óriási barna faajtón mentünk be. Egy néni azonnal megállított minekt.
- Elnézést, gondolom önök az iskola kiállítására jöttek. Van kiállított képük? – kérdezte felvont szemöldökkel.
- Nincs. – válaszoltam félve.
- Akkor kérem, fizessenek 5 fontot.
- Mi? Minek? – értetlenkedett Tiff.
- Nem ingyenes a kiállítás! – motyogta a nő türelmetlenül. Mögöttünk egyre több ember kezdett gyülekezni szóval kifizettük a belépési díjat majd bementünk. Bent Bella mosolyogva nézte a festményeket. Odamentünk hozzá majd szorosan megöleltük egymást.
- Úgy örülök, hogy itt vagytok! Már csak Louisnak kell itt lennie.
- Ő is jön? – csodálkoztam el.
- Aha, meg aszem’ Niall is.
- Tényleg? – csillant fel a szemem.
- Aha, azt mondta nagyon érdeklik a festményim, de szerintem másért jön. – mosolygott rám.
- Amúgy merre vannak a képid? – nézett körbe Carter.
- Gyertek. – hívott aztán elvitt minket egy nagy falhoz. A kiállítás témája az elmúlás volt.  Bella egészen egyedien ragadta meg ezt a témát.
Összesen 5 képe volt. Az egyiken egy korhadt fa állt mögötte pedig milliónyi egészséges fa tele gyümölcsökkel. A másik egy órát ábrázol az éjjeliszekrényen mögötte üres ággyal. Az ágy tele volt virágos párnákkal, olyan volt mintha most keltek volna ki belőle, de mégis olyan hidegnek és elhagyatottnak tűnt. Eszméletlenül jól nézet ki. A harmadik képén egy lány lebegett és a teste felső része elrepülő pillangók voltak. A lepkék felett egy kötél lógott nagy hurokkal. Egy sarokban volt mindez. Elég barátságtalan környezet volt. A következő egy ceruzával rajzolt kép volt, de fényképnek tűnt. A képen egy szárítókötélre képek voltak feltűzve, néhol pedig zsebóra. Mindegyiken más volt az idő. Az utolsó volt a legnagyobb kép. Az volt a téli táj, ami a plakáton is szerepelt. Nagyon gyönyörű volt. Ezen igazából semmi sem volt, ami az elmúlással kapcsolatos lehet, mégis annyira ideillet. Bella nagyon tehetséges, ez nem kérdés.
A többi kép is fantasztikus volt. A legtöbb festmény fekete-fehér volt.
 Már az egész kiállítást befejeztük amikor Niall és Louis megérkezett. Azonnal Niall nyakába ugrottam és egy puszival köszöntöttem (emberek előtt vagyok, nem akartam hosszú nyáladzást).
- Úgy hiányoztál! – öleltem át szorosan.
- Egy hét volt, ráadásul minden nap beszéltünk. – ráncolta a szemöldökét a szöszi barátom.
- Tudom, de akkor is. Nem tudtalak megölelni, se megcsókolni.
Niall elmosolyodott és megcsókolt. Nem volt az a tipikus jajj de szeretlek csók, de egyelőre megfelelt.
A csók után féloldalasan rám mosolygott.
- Nézd meg Bella képeit. Fantasztikusak lettek.
Kézen fogott és együtt újra végig néztük. Niall hamar végig ment, rajta úgyhogy a többi időt egy padon ülve töltöttük és mindenféléről beszélgettünk.
- Mit kérsz a szülinapodra? – nézett bele a szemembe.
- Öhm… nem tudom. Mondjuk egy… - gondolkoztam. – Nem tudom. Adj valamit.
- De mit?
- Nem tudom… te mit kérsz karácsonyra? – kérdeztem.
Picit gondolkozott majd rávágta:
- Köss magadra masnit!
Elnevettem magam.
- Nem leszek itthon.
- Tudom. – húzta a száját. – Amúgy arra gondoltunk a srácokkal hogy szilveszterre kimegyünk Amerikába. Úgyis szünetünk lesz, azt a családunkat kivisszük. Legalábbis én. Azt nem tudom hogy a többiek kiviszek e őket.
- Anyud, apud és Greg jönne?
- Anyu nem. Neki dolgozni kell. – nézett le szomorúan.
- Hogyhogy?
- Egy szállodában takarító. Ilyenkor van a legnagyobb forgalom.
- Ja… amúgy nagyon örülnék neki, ha kijönnél.
Homlokon csókolt majd elment a mosdóba. Bella rögtön leült a helyére és a tekintetét az enyémbe fúrta.
- Elmondhatok neked egy titkot?
- Mondj. – biccentettem.
- Szóval. Nem tudtam kinek mondjam el. Már elkezdtem Carternek is, de mégsem mondtam neki. Aztán elkezdtem Tiffnek is, de végül megjött Louis és csak most ment el a büfébe…  Szóval… kaptam egy lehetőséget, hogy Japánban tanuljak tovább.
- Azt a rohadt! De jó.
- Nem, nem az!
- Louis mit szólt hozzá?
- Nem tudja még…
- Mi? Miért nem?
- Mert félek neki elmondani! Tuti nem akarja hogy kimenjek mert akkor vége lenne a kapcsolatunknak! Nem tudnánk így rendesen együtt lenni… - szökött könny a szemébe.
- Hé, csak azért mert félsz a reakciójától még mond el neki.
- De nem merem…
- Mond el. Emlékszem, amikor ugyan ezt tette velem Josh… annál szarabb érzés nincs, mikor egy embert szeretsz, és nem mondja el, hogy elmegy, és csak akkor jössz rá, hogy nincs itt, amikor elment végleg…
- De…
- Nincs de! – szóltam közbe.
- Nem fogom elfogadni! – mondta ki.
- Nem! Ez meg se forduljon a fejedbe! Nem dobhatod el ezt a lehetőséget csak, hogy Lou-val maradhass! A világ egyik legrangosabb sulija van ott! Emlékszem, hogy még gimi elején menyit áradoztál róla!
- Tudom… de Louis fontosabb nekem, minthogy ott tanuljak…
Ezen kicsit elgondolkoztam. Ez is igaz szerelem… eldobná a kis kori álmát csakhogy Louis-szal maradjon.
- Én azt mondom, menj…
- Anyuék is azt szeretnék…
- És Louis is. Biztos vagyok benne.
- De ha én nem akarok.
- Szeretnél, csak félsz magadnak bevallani.
Bella lenézett a földre, úgy éreztem fején találtam a szöget.
- Akkor mondjam el neki és menjek?
- Igen. – biccentettem.
- De nem is tudok japánul…
- Angolul mindenhol tudnak.
- Igaz. – bólintottam. Bella nagy sóhajjal nyugtázta az egészet majd Louis felé indult, aki egy óriási nagy chipset vett. Bella rögtön evet belőle. Ahogyan elnéztem őket, egyáltalán nem értettem. Louis biztos, hogy nem haragudna meg rá. Ha meg szóba jönne, a szakítás először megpróbálná a táv kapcsolatot. Túlságosan is szeretni Bellát ahhoz, hogy hagyja ezt elveszni…
- Mit nézel? – ült le Niall mellém.
- ja, semmit csak Bellát is Lout.
- Édesek együtt mi? – mosolygott rám.
- Igen. Olyan igazán szerelmesek, mint Zayn és Tiff.
- Vagy mint mi. – mosolygott rám.
- Vagy mint mi. – biccentettem és megcsókolt. A szíve annyira fájt a lelkiismeret-furdalástól mit még soha.
Amikor eltávolodtak egymástól ajkain rögtön a szemembe nézett.
- Mi a baj? – fürkészett.
- Semmi. – ráztam meg a fejem.
- Miután végre vége lesz a nagy hajtásnak átjössz?
- Mikor 15.-én?
- Mondjuk. Egészen 20.-áig. Kivihetnélek én a reptérre. – mosolyodott el.
- Rendben. – bólogattam. Egy lassú, érzéki csókot adott aztán átkarolta a derekam.
- Szóval, mi kérsz szülinapodra?
- Mondjuk egy olyan dolgot, ami megmarad sokáig. És nem ilyen ékszer legyen.
- Basszus. – csettintett mintha ellőttem volna az ötletét aztán elröhögte magát. – de mondj valami konkrétat.
-  Jó, kérek egy hétvégét, amit veled tölthetek kettesben.
- Menjünk el valahova vagy jó nálam is?
- Menjünk el. – mosolyogtam rá.
- Rendben. – biccentett.
Zárás után még maradtunk egy kicsit, mert megvártuk Bellát. Niall nagyon édes volt haza dobta Bellát és Louist is (Bellánál alszik ma) aztán Tiffanyt is végül minket. Azonnal lefeküdtünk aludni mert nagyon fáradtak voltunk.

Bármennyire is próbáltam, de amióta Bellával beszéltem, folyton az eszemben van Josh. Akármiért is jöttem vele össze nagyon szerettem őt és rosszul esett, hogy nem mondta el nekem, hogy elmegy. Louisnak is tuti szarul esne, ha Bella nem szólna neki, hiszen ők így is sokkal régebb óta együtt vannak. 

1 megjegyzés: