2013. január 31., csütörtök

Életem első díja:O

El sem hiszem. Jesszus:O nagyon ledöbbentem. Köszönöm szépen<3


Szabályok:
1) Írj magadról 11 dolgot!
2) Válaszolj 11 kérdésre!
3) Írj 11 kérdést!
4) Küldd tovább 11 embernek!

1) Írj magadról 11 dolgot!
1. 14 éves vagyok:3
2. Imádom a One Direction
3. Az életem zene nélkül unalmas lenne. Egész nap zenét hallgatok.
4.Imádok enni. Ahhoz képest kettétörök olyan vékony vagyok:/
5. Mindegy hülyeségben benne vagyok.
6. Utálok sportolni. De viszont nézni szeretem.
7. Nem nagyon szoktam más emberek blogát olvasni mert félek hogy akkor róluk koppintok majd a blogomhoz sztorit vagy ilyesmiket. Ezért csak 1-2-tőt olvasok.
8. Mindig mosolygok. 
9. Sokszor vannak bunkó megjegyzéseim de ezeket nem szoktam sokszor komolyan gondolni csak kijönnek a számon:s ezért sokszor megsértődnek rám...
10. Nagyon hiszek a szellemekben meg az ilyen dolgokban.
11. Amikor megláttam hogy díjat kaptam nem hittem el hogy az én blogom van ott és avgy 5x leelenőrizem hogy az én blogom van ottxd

2) Válaszolj 11 kérdésre!
1. Hány éves vagy?
14 :)
2. Milyen nyelvet tudsz vagy tanulsz és azt/azokat milyen szinten tudod?
Németet tanulok. De szerintem elég bénán megy:S
3. Legnagyobb álmod? (1D-s és más is.)
Az 1D-s az talán az hogy jöjjenek el ide. És ott legyek az első sorban a koncerten. Tudjak velük képet csinálni és dumálni. Jobban megismerni őket. Mindig is akartam velük bulizni. Főleg Niall-al:D
A másik meg... talán az hogy filmekben szerepeljek. És lássam magam a TV-ben...
4.  Mióta vagy Directioner?
 Kezdetektől fogva szeretem őket de kb. egy éve mondhatom magam igazi nagy Directioner-nek.
5.  Ki a kedvenced a 1D-s srácok közül és miért?
Mindegyikőjüket imádom de leginkább Niall-t. És nem tudom pontosan miért. Annyira kis kedves és aranyos. A szemi is meseszépek és a nevetése is imádnivaló.
6. Gondolj bele! Tudom, hogy keés rá az esély, de hogyha választanod kellene a 1D tagok közül, hogy ki lehetne a bátyád, akkor kit mondanál?
Louist egyértelműen^^ egész nap hülyeségeket csinálnék vele és anyuékat bosszantanánk. szerintem jól ellennénk:D
7. Kedvenc zene szám? (Nem csak One Direction.)
 Öhm.. nagyon szeretem a Punnany Masif-Élvezd meg még a James Arthur - Impossible. One Directiontól pedig a Rock me a kedvenc<3
8. Ha találkoznál a srácokkal mit csinálnál? Lefagynál vagy képes lenne összeszedetten beszélgetni velük? Miután összeszedted magad mit kérdeznél tőlük?
Tuti lefagynék... de hamar összekapnám magam és próbálnék laza lenni és nem sikítozni. Hát... fogalmam sincs mit kérdeznék tőlük... Az tuti hogy Harry-nek bele akarnék túrni a hajába. Talán elmondanám nekik hogy mennyire köszönöm hogy jobb irányba vitték az életemet.
9. Ez az első blogod? Mióta kezdtél el komolyabban foglalkozni ezzel?
Igen az első blogom ezért mindig ideges vagyok ha új részt teszek fel hogy tetszeni fog-e vagy nemxd
Hát... Talán tavaly májusban kezdtem el írni a sztorit és szeptemberben gondoltam úgy hogy meg akarom osztani az emberekkel és kíváncsi vagyok a véleményükre. 
10. Hogyan/Miből merítesz ihletet?
Zenéből. Ha az nem lenne nem igazán tudnék írni... Mindig megy mikor írok és akkor sokkal egyszerűbb. Meg még az épp a hangulatom milyen. Általában olyan részeket rakok ki vagy olyanokat írok meg előre.
11. Több millió forint bármire vagy egy One Direction koncert VIP részlegből?
1D koncert egyértelműen:D

3) Írj 11 kérdést!
1. Hány éves vagy?
2. Ha tehetnéd hova utaznál el?
3. Mióta vagy Directioner és ki a kedvenced.
4. Az osztályodban sokan szeretik az 1D?
5. Hogyan találtál rá az 1D-re és melyik szám volt az amit először hallottál?
6. Milyen zenéket hallgatsz?
7. Ha szerepelhetnél egy sztárral akkor ki lenne az(1D kívül)
8. Ki a kedvenc 1D barátnőd?
9. Hogyan merítesz ötletet az íráshoz?
10. Ki a példaképed?
11. Ha lenne 3 kívánságot mit kívánnál?

4) Küld tovább 11 embernek!
hát nem lesz meg a 11 ember...
nem kéne visszaküldeni de hát ezt szoktam olvasni... Timea Pohli-nak adnám "Az álmok néha valóra válnak." blogért. Nagyon szeretem és izgin ír^^ 
és még egy embernek. szerintem nagyon jól tud írni^^ és nagyon ügyes is:D M@x-nak az Irattaró című blogjáét:D
a többi blogot amit olvastam vagy törölték vagy már abbahagyta az írását... 
hát ennyi lenne
KÖSZÖNÖM SZÉPEN Timea Pohli-nak xoxo

3 megjegyzés:

  1. Juj köszönömmm szépen*---*?:)))

    VálaszTörlés
  2. Hát... Először is nagyon szépen köszönöm, hogy ez a véleményed a blogomról. Másodszor pedig akármilyen szívesen és boldogsággal fogadnám el ezt a díjat nem tehetem, hisz én adtam és ez a szabály. :/ DE azért köszönöm, hogy gondoltál rá. <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát más blogot nem szoktam olvasni...:/ szóval... nem igazán tudok kinek adnixd

      Törlés