2012. november 13., kedd

Huszonhatodik fejezet


Sziasztok:)
remélem jól vagytok^^ 
megjelent 3 bónusz szám az albumról:
1.:http://www.youtube.com/watch?v=do9NqJzYBYE&feature=relmfu
2.:http://www.youtube.com/watch?v=cUmaSK-hBdI
3.:http://www.youtube.com/watch?v=YjWcr4sdwBU&feature=relmfu
hoztam új rész amint látjátok:D komizzatok légy szí':)
új szereplők^^
(bocsi a rövid részért)

by: Leah Hewitt


Finn és Jack


Indultam volna befelé a házba mikor valaki hozzám szólt.
- Szia!
Megfordultam és két nagyon helyes fiút pillantottam meg.
- Ő… sziasztok! – mosolyogtam bájosan.
- Te itt laksz ugye? – mutatott rá a házra az egyik.
- Igen… amúgy ti kik vagytok? – néztem rájuk érdeklődve.
- Oh! Bocs nagyon bunkók vagyunk! Én Finn ő pedig az ikertesóm Jack.
- Én Emily vagyok.
- Az jó! Nem tudod, merre van a kisbolt, mert kéne vennem ez kis édességet.
- De! Arra menj, el aztán furdalj le és ott van egy kis sarki bolt.
- Köszönöm! Megmentettél! – mosolygott rám édesen majd elrohantak.
- Nektek is, sziasztok! – jegyeztem meg halkan. Elindultam volna, befelé de ekkor telefoncsörgésre lettem figyelmes a zsebem irányából. Előkaptam a csörgő szerkezetet és felvettem. Alexa hívott.
- Igen? – szóltam bele a telefonba.
- Hello! Figyu ma lenne Will szülinapi bulija és eljöhetnétek Carter-rel.
- De hát csak most értem haza.
- És? Gyertek, mér el!
- De én nem akarok! Megdumálom vele hogy én nem megyek oks?
- Jó.
- Remélem jöttök. Szia!
- Cső… - köszöntem el búsan. Bevittem a cuccomat és rohantam is át Carter-hez.  Kopogtattam. De nyitott senki ajtót ezért ismét kopogtam, de nagyobb erővel, mint előbb.  Harry nyitott ajtót. Egy szál alsónadrágban állt előttem. Beletúrt a hajába és zöld szemeivel az enyémbe néztek. Már megszoktam tőle hogy így látom de valahogy mindig nagyon elolvadtam tőle amikor így volt.
- Mit csinálsz itt? – kérdezte rekedtes hangján.
- Carter-hez jöttem! – toltam félre az ajtóból.  Felrohantam az emeletre és berontottam a szobájába épp öltözött.
- Kopogni nálatok nem szokás? – kérdezte gúnyosan.
- Nem! Na de Alexa el akar rángatni minket Will bulijára. Mond meg neki, hogy nem megyünk.
- Késő… most írtam neki hogy megyünk!
- Ne már! Nincs nagy kedvem menni!
- Ott lesz Josh is! – énekelte a fülembe.
- Most még jobban elvetted a kedvem!
- Gonosz vagy! És akkor is jössz!
- Amúgy mit keres itt Harry? Nem úgy volt, hogy Demi-vel taliznak?
- Mi már annyi az idő? – kérdezte idegesen.
- Igen! Már rég ott kellene, hogy legyenek.
- Carter! – üvöltötte Harry lentről. – Elmentem, mert elkések! Puszillak édes, majd beszélünk, szia!
- Hello szívem! – kiáltotta le majd egy puszit dobott. -  Na, szóval menj haza aludj aztán mehetünk is bulizni! – csápolt.
- Jó! De nem fogom élvezni!
- Annyira fancsali vagy! Még meg sem akarod próbálni! Így esélyed sem lesz ismerkedni!
- Mert nem karok? Amúgy hol van Krumpli?
- Kint az udvaron! Annyira imádni való. Megláttam és rögtön beleszerettem.
- Örülök! Na de megyek mert mindjárt bealszok.
- Okés! Szia! – mondta majd kilökött az ajtón. Lementem a konyháig és gyorsan ittam ez pohár vizet.
- Úristen te paraszt! – rémült meg Carter. Ijedtemben eldobtam a poharat. – Mit csinálsz?
- Épp ittam, de te miattad most a finom vizem a földön van!
- Miattam? Te iszol más házában úgy, hogy a tulaj azt hiszi, hogy elmentél. – nézett rám morcosan. Egy szó nélkül elkezdtem volna összeszedni a szilánkokat, de kopogtak.
- Hozz egy seprűt és nyisd ki az ajtót! Tuti apa jött haza.
- Jó! – dünnyögtem majd elindultam a bejárat felé. Kinyitottam és a két jóképű iker állt előttem.
- Sziasztok! Ismét. – integetem lassítva.
- Hello! Te mi csinálsz itt? Azt hittük a másik szomszédba laksz.
- Ott is lakok csak….
- Hozd már azt a rohadt seprűt! – vágott közbe Carter majd egy szempillantás alatt itt is volt. – Ő… sziasztok! – dobta meg a haját. – Ti kik vagytok?
- Én Jack ő pedig az ikertesóm Finn.
- Én Carter vagyok ő pedig Emily!
- Igen Emilyt már ismerjük. – mosolygott rám édesen Jack.
- Honnan?
- Az mindegy csak légy szí’ valaki ültessen be a kocsiba és vigyen, el egy bolthoz ahol tudok magamnak venni gumicukrot!
- Aj! Carter vidd el egy boltba!
- De nincs kocsim! Tudod az a roncs a koncert óta se tűnt elő.
- Kinek kell az a tragacs? – kérdeztem gúnyos mosollyal az arcomon.
- Ne szid a kocsimat! – fenyegetőzött. – De apáét elvihetem…
- Okés! – mosolygott Finn. Elindultunk a garázs felé. Beültünk a kocsiba
- És amúgy ti honnan jöttetek?
- Te jó ég! Te vagy Harry Styles csaja! – lepődött meg Finn.
- Oh! Igen én vagyok! – mosolygott bájosan majd ismét megdobta a haját. Bekötötte magát és kitolatott az utcára.
- De durva! Akkor ezért voltál annyira ismerős! – mosolygott Jack édesen. Útközben kiderült, hogy ők elvileg híresebbek, mint egy átlag ember mert van youtub-on egy csatornájuk a Jacksgap amit sokan szoktak nézni. Én speciel még egy részt sem láttam, de már nagyon érdekel. Jack felvásárolta a fél boltot. Mire haza értünk a boltból már mehetünk is a buliba csak fogat mosni volt időm. Úgyhogy nagyon rosszul voltam lelkileg… Természetesen próbáltam jó arcot vágni az egész buli témához, de nem igazán sikerült. Sajnos ezt Josh is észrevette.
- Hé! Emily! Figyelsz?
- Ja, igen bocs… mit is mondtál?
- Látom fáradt vagy! De mitől? Nem aludtál este?
- Nem csak Niall-nél voltam és…
- Jó, jó! Értem! Nem kell részletezned mit csináltatok. – mosolygott perverzül.
- És itt az ünnepelt Josh! Aki végre 20 lett! – bújt oda Will-hez Alexa és egy csókot nyomott vastag ajkaira.
- Csak mi leszünk? – kérdeztem meglepve.
- Még jön Dylen csak még dolgozik. És utána itthon ünneplünk majd megyünk egy kocsmába.
- Remek, jön Dylen is! - tette hozzá halkan Carter. Szerintem csak én halottam. De nem is baj.
- Elmegyek WC-re, mert már tényleg a pisilés határán állok! – mosolygott Will és a telefonját és kulcsait az asztalra tette és kiszaladt a mosdóra. Alexa oda ment a hűtőhöz és kivette egy nagy tortát. Gyertyákat rakott rá és meggyújtotta őket. Hirtelen megcsörrent Will telefonja.
- Dylen az! Felveszem! – mosolygott Alexa majd felvette. Még mielőtt bármit is mondott volna Dylen vagy Alexa kihangosította a telefonját.
- Te hülye hogy tudtad megcsalni Alexát? És pont azzal a kis ribivel? Most nagyot csalódtam benned! És mégis mi az, hogy csak azért vagyok neked, hogy kiszolgáljalak, és hogy ha le vagy égve adjak neked pénzt Josh-sal együtt? Menj a francba és örülj, hogy nem mondom el Alexának te kis… - üvöltötte a telefonba Dylen. 

5 megjegyzés:

  1. Juuj a vége de izgii!nagyon jóó!:))

    VálaszTörlés
  2. Tetszett ez a rész is és a vége. Hát. Ütött rendesen. :O
    Várom a kövi részt! :)
    Remélem akkor most Liam és Alexa járni fognak. :D
    by: http://almoknehavaloravalnak.blogspot.hu/ Bloggerinája :DD

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó! ;)
    csak van a fejezetekben pár elírás :) és az is érdekes,hogy egy részben már azt írtad,hogy megkerült az autó :D de amúgy tényleg jó :3 imádom..csak így tovább :P

    VálaszTörlés