2012. október 2., kedd

Negyedik fejezet

Sziasztok!
Remélem ma jó volt a napotok:D
Az enyém kivételesen jó volt(:
Jó olvasást!;D
Leah Hewitt

A vacsora



Kikászálódtunk az autóból és elindultunk a csajokkal az ki a parkolóból. Majd utánunk kiabált Zayn.
- Nem akartok megvárni?
Megtorpantunk, majd hátrapillantottunk. Nem láttunk semmi érdekeset.
- Miért? – kérdeztem.
- Mert Niall-nak elszakadt a nacija és most épp egy másikat keres.
- Miért mennyit hord magánál? – üvöltöttem.
- Sokat, nagyon sokat.
Nevetésben tört ki az egész banda.  Ez nem tartozik szorosan a témához, de valamiért, amikor velük lehetek, mindig boldog vagyok, de fogalmam sincs miért. Talán azért mert hírességek. Valószínűleg azért. De nem akarom őket hírességként kezelni. De félek, hogy úgy fogok ma viselkedni. Hirtelen Carter oda futott, hogy megnézze Niall ahogyan öltözik. De mire oda ért már felvette. A fiúk elvezetek minket egy kis vendéglőig.
- Ez most komoly? Egy ilyen kis kockás terítős koszvészekben fogunk enni? - kérdezte Tiff elégé érdekes hangsúllyal.
- Miért? Mire számítottál? - kérdezett vissza Liam. Tiffany legyintett és be is menünk az étterembe. Hirtelen Liam ideges lett. Majd egy pincér lépet oda hozzánk.
- Jó napot! – felelte majd hirtelen nagy levegőt vett és nem tudod egy szót sem kinyögni. – M… m… m… maguk az One Direction?
- Igen. – felelte Zayn zavartan miközben a fejét vakarta.
- Ó még a másik öt ember nincs itt. De már várjuk őket. – motyogta a pincérnő.
- De… - kezdet bele Harry a mondandójába, de a pincér közbe szól.
- Tudom, titok. Nem fogom kikotyogni. Na, jó, azért a legjobb barátnőmnek elmondom, ha nem baj.
- De… - kezdet bele megint Harry.
- Nyugalom ő se fogja elmondani senkinek, megígérem.
- De… - a pincért ismét félbeszakította Harryt.
- Jó, ha ennyire nem akarod Harry, hogy elmondjam, nem mondom el. Így jó lesz? – kérdezte, de hirtelen ijedt arcot vágott. – Jaj, ne haragudjon Mr.Styles hogy Harry-nek szólítottam.
- Semmi baj. – felelte nyájasan majd megpróbálta az alkalmat kihasználva végig mondani, amit szeretne. – De… - majd ismét bele szólt a pincér.
- Hú… de jó. - felelte megkönnyebbülten.
- Csitt! – kiáltotta el magát mindenki összerezzent majd kigúvadt szemmel bámultunk Harry-re. – Ők velünk vannak! – mutatott ránk.
A pincér csak pupilázot.
- Akkor jöjjenek velem. – közölte velünk gúnyosan a pincér.
Zavarodottan pillantottunk egymásra. A hölgy egy ablak melletti helyre kísért minket majd felvette a rendelést.
Liam nagyon zavarban volt.
- Mi a baj Liam? – kérdezte Niall.
A pincérnő közbe kijött és kihozta az italokat.
- Nagyon sok itt a… kanál!
- Gyere, menjünk ki. – ajánlotta fel Niall kedves hangon.
- Ó, jaj, tényleg a kanalakat mindjárt elvisszük. Ne haragudjanak ránk.
- Semmi majd. – felelte Zayn megértően.
A pincérnő összepakolta a kanalakat az asztalnál. Teltek múltak a percek, de én csak azt vártam, hogy Niall bejöjjön és leüljön. De ez nem igazán következett be. Ránéztem az órámra.  Már 15 perce kimentek. Vajon mit csinálhatnak kinn? Borzasztóan kíváncsi voltam.
- Menj már ki, nézd, meg hol vannak! – szólt hozzám Harry.
- Rendben. – feleltem majd felálltam az asztaltól és elindultam az ajtó felé. Egyre hidegebb lett az éteremben majd mire kiértem nagyon hűvös volt.
- Már keresnek titeket. – szóltam hozzájuk az ajtóból.
- Igen? Akkor ideje mennünk. – mosolygott rám Niall.
Liam elindult befele. Én is követtem volna, de hirtelen Niall hozzám szólt.
- Ő… nem lenne kedvem velem elmenni fagyizóba? – kérdezte zavart tekintettel.
Velem akar fagyizni menni. Juj de jó. El sem merem hinni. ÉN és NIALL fagyizni megyünk.
- Mikor? – kérdeztem teljesen normális arccal. Próbáltam nem kiugrani a bőrömből.
- Mondjuk szombaton. Legalábbis nekem akkor lenne jó vagyis majd elkéreckedek. De lemondok valamit, ha szeretnéd. Vagy áttetetem a dedikálást, ha nem jó a szombat. De akár…
- Hé! Jó lesz a szombat. – mosolyogtam rá miközben kinyújtottam a kezem felé. – Gyere benn már várnak ránk.
Niall elindult felém és együtt mentünk be az étterembe. Mikor odaértünk Harry éppen Tiffany-t szaglászta. Tiff elégé idegesnek látszott.
- Neked sampon és testápoló illatod van. – jelentette ki elégedetten Harry. Majd a helyére sétált és leült. De mikor én is leültem akkor Harry ismét felállt. Oda jött hozzám és elkezdet szagolgatni. Elégé zavarban éreztem magam.
- Neked- szagolgatott tovább. – Mangó és vérnarancs illatod van, . nézett rám édes nagy tejbe tök vigyorával. Fura tekintettel bámultam Harry kis gödröcskéit. Majd felegyenesedett és megkaparta torkát. A helyére sétált. Pár pillanat múlva megláttam a felén közeledő pincért.
- Tudtak már választani?
- Én igen – mondtam. - Rántott sajtot kérek. - majd a többiek is elregélték mit is szeretnének enni ezen a szép éjszakán. Hirtelen gyerekzsibongásra lettem figyelmes. Mikor az ajtóra pillantottam néhány 12 éves lányra lettem figyelmes. Mikor bejöttek a gyerekek az ajtón nagy sikítozás lett.
- Áááá! Az az One Direction!  - visították.
- Úristen! Milyen hajam? – kérdezgeték egymástól idegesen.
- Jézusom, Jézusom. Áááá! Mit tegyek? – kérdezte egy unszimpatikus lány a barátnőjétől.
- De jó rajongók. - felelte Louis mosolyogva.
- Menjünk oda. – ajánlotta fel Harry a többieknek. De mire elindultak volna már a sikítozó lányok itt is lettek.
- Egy autogramot létszi. – kérték meg mosolygósan őket.
- Én fotót is szeretnék. – visították. A rajongók mindenkihez oda mentek kivéve Niallhez. Valamit tennem kell. Kivettem a táskámból egy papír és egy tollat. Oda sétáltam hozzá majd megütögetem a vállát.
- Kaphatok egy aláírást? – kérdeztem gyerekes hangon. Mikor megfordult Niall megilletődött arca hirtelen mosolygós arcba váltott.
- Hát persze! – felelte és egy aláírást firkantott a lapra. - Tessék! – mosolygott vissza.
- Szeretnék egy fotót is. – mosolyogtam rá. – De nincs fényképezőgépem.  – mondtam megbánó hangon.
- Semmi baj! Nekem van. – mondta és elővette a zsebéből az telefonját. – Mond, gyík pisi.
 De ahelyett hogy mondtam volna, elkezdem röhögni. Megnéztük a képet. Egy kifejezetten jó kép lett rólunk. Pontosabban róla. Én úgy néztem ki min t egy röhögő ló. De azért nem volt olyan vészes.
- Csak egyet lehet? – kérdeztem csalódottan.
- Nem, gyere. – kacagott. Most szépen kell mosolyognom. De hirtelen megpuszilta az arcom mire én borzasztóan meglepődtem. És ez sajnos a képen is látszott.
- Ne! Ezt töröljük le légyszíves. – könyörögtem.
- Nem! – mondta határozottan.
- Jó, de akkor én is had adjak neked puszit! – kérleltem a kiskutya szemekkel.
- Rendben. – mosolygott vissza.
Most komolyan meg fogom puszilni Niall James Horant? Juj, ez izgalmas. Remekül kell neki arcra puszit adnom. De mi van, ha túl nyálas lesz. Vagy a fogaimat neki fogom nyomni az arcához. Na, ne most komolyan egy szimpla arcra puszin görcsölök?  De gáz vagyok.
- Akkor csíz! – kiabálta. Én meg egy jó nagy cuppanós puszit nyomtam az arcára.
- Hé, ő megpuszilta Niallt. – kiáltotta az unszimpatikus kis lány. – Én is kérek akkor. – kiabálta miközben Niall felé rohant. Amikor meglátták a kislányok, hogy az a kis idegesítő lány Niall felé rohan mindenki Niallt ugrálta körbe. Én óvatosan odébb baktattam a lányokhoz.
- Te aztán tudod, hogy kell valakire felhívni a figyelmet. – súgta oda nekem Bella.
- Én csak azt akartam ne érezze magát rosszul, amiért nem mennek oda hozzá.
- Hát ez sikerült! – mondta gúnyosan.
- Legyetek szívesek énekeljetek nekünk! – kérlelték a rajongók a bandát.
- Légy szí’! – kiabáltam oda.
- Na, jó akkor énekelünk, de mit? – kérdezte Liam a tömegtől.
- A „What makes you beautiful” – t.
- Rendben! – Liam megkaparta a torkát majd bele is kezdet. Alap nélkül fura volt, de még így is remek volt az előadás.
- You don’t know you’re beautiful! – énekelte ki Harry az utolsó hangokat. Mindenki heves tapsolásba és ujjongásba tört ki.
- Gyerekek gyertek megjött az enni!- kiabálta oda a tanáruk.
- De…
- Nincs semmi de, most rögtön gyertek ide. – emelte fel a hangját a tanár. Majd a gyerekek egy szó nélkül elindultak az asztaluk felé. Mi is a sajátunkéhoz.
- Ez jó volt. – felelte Alexa.
- Unatkozom! Mikor hozzák már a kaját? – kérdezte Zayn. – Gyere ki velem! Kérlek! – könyörgött Tiffanynak.
- Hát jó. Ki megyek veled! – mondta majd elindult az ajtó felé.
Zayn visszafordult felénk és egy féloldalas mosollyal az arcán. A fiúk boldogan mosolyogtak egymásra. Vajon miért? Lehet, hogy Zayn össze akar jönni Tiffel? Mondjuk, megérteném. Összeillenek. Meg Tiff is összejönne Zayn-nel. Mondjuk ki nem. De azért kíváncsi lennék, hogy miért mosolyogtak. Teltek múltak a percek, hirtelen megláttam a pincérnőt jönni felénk az ételekkel a karján.
- Végre ott a kaja! – kiáltottam boldogan. – kimenjek szólni nekik?
- Igen létszíves! – mondta Niall. Olyan volt mintha ki akarna paterolni, mert rohadtul utál. Kicsit rosszul eset. De nem foglalkozva vele felálltam majd elindultam a kinti trambulin felé. Mikor oda értem nem láttam senkit. Körbe néztem, de akkor sem láttam őket. Telihold világította meg az egész udvarát az étteremnek. Egészen kimentem a játékig, de nem láttam senkit. Visszafordultam és az égre néztem. Hirtelen megpillantottam két embert, ahogyan a tetőn csókolóznak. Megrémültem.
- Úristen! Gyorsan jöjjenek le! – kiabáltam fel. Abba hagyták a csókolózást.
- Rendben! – szólt le Tiffany. Az ott Tiff és Zayn? Hogy kerültek fel oda egyáltalán. Ezek nem normálisak.
- Ő… Tiff megjött a kaja. – mondta elégé dadogva.
- Ó! – kaparta meg a torkát Zayn. – Rendben mindjárt megyünk. 
Én egy szó nélkül visszaindultam. Sietem, nehogy valami baj legyen. Mikor beértem már az étel ott volt a helyemen. Tiff és Zayn kézen fogva jöttek be az étterembe. Mindenki érdeklődve nézte őket. Carter rögtönk kérdezősködni kezdett.
- Inkább egyél. – szólt rá Liam. Carter elővette a gyilkoló tekintetét és azzal mered rá Liam-re. A vacsora többi része nagyon mókásan telt. Nevetünk, ettünk, ittunk. Majd olyan 10 óra fele haza vittek minket. Mikor haza értem a család már az igazak álmát aludta, úgyhogy én is így tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése