2012. október 21., vasárnap

Tizenegyedik fejezet


Sziasztok!
Nagyon sok időm van, ezért ma is hoztam új rész.
Remélem tetszik, ahogyan írok, és ha már olvasod, hagyj komit is! :D
Ismét van új szereplő...:3 


Leah Hewitt

Sarah-val


Másnap későn keltem. Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból. Kimentem a konyhába és rádőltem az asztalra. Pár percig ott pihentem majd felnéztem. Felkeltem és csináltam magamnak egy finom kakaót. Megittam majd felöltöztem. Egy rövid nacit vettem fel. Felülre egy bő fehér cicás mintájú pólót húztam fel, egy fekete papucs kíséretében.  Egy napszemcsit is felvettem mert ma nagyon vakított a nap. Egy nagy táskába bepakoltam a cuccaimat majd el is indultam Sarah-hoz. Sajnos a várostól pár km-re fekvő városban éltek így buszozhatam jó sokat. Mikorra odaértem majdnem dél volt. Becsöngettem de senki sem nyitott ajtót. Átmásztam a kapun majd besétáltam a lakásba.
- Sarah! - kiabáltam fel az emeletre. - Sarah! - kiabáltam ismételten. Nem jött válasz ezért felrohantam. Ő még az igazak álmát aludta. Felhúztam a redőnyt mire ő a párnát a feje elé kapta.
- Hagyj békén! - mondta és elfordult.
- Kelj már fel! - húztam le róla a takarót. 
- Hány óra? - kérdezte közben a szemét törölgette.
- Dél!
- Mi? De hát csak egy percre visszaaludtam. De basszus akkor az ajtót sem zártam be!
- Hát nem igazán! - mondtam gúnyosan. Nagy nehezen felállt az ágyról és lecaplatott a konyhába. Kivett egy csészét és kávét csinált magának.Leült az asztalhoz és bámult ki a fejéből.
- Mit akarsz csinálni ma? - kérdezte unottan.
- Nekem mindegy. Elmehetnénk valahova.
- Oks! Mondjuk fodrászhoz? Már úgyis rám fér és amúgy is megbeszéltem  a fodrászommal hogy ma vagy holnap megyek.
- Rendben. Utána meg mehetnénk plázázni.
- Király... kész valamit enni? - kérdezte.
- Nem már reggeliztem. - utasítottam vissza fel. Ő megevett egy jó nagy emeletes szendvicset majd felöltözött. Ő is egy rövid nadrágot választott. Egy neon zöld pólóval és egy fekete tornacipővel. Elindultunk vissza Londonba. Csak egy kicsit voltam ideges hogy mehetek vissza.Beültünk a fodrászhoz. Azt hittem hogy fazonigazítás lesz de nem. A gyönyörű derékig érő szőke haját levágatta mell alá érőig. Nem hittem a szememnek hogy a több éven át növesztett haját csak így hirtelenjében levágja. De hát ha neki így tetszik. Hamar készen lettünk majd indultunk vásárolni. Útközben nagyon megéheztünk ezért úgy döntöttünk hogy  beülünk a KFC-be. Ettünk egy nagyadag csirkét majd mentünk tovább a boltokhoz. Az egész napot végig vásároltunk majd a legvégén beültünk a Star Bucks-ba, egy finom kávé kíséretében . Kicsit furcsálltam hogy teljesen megváltoztatta ma a ruhatárát. Sokkal másabb ruhákat vett, a haját is drasztikusan levágatta. Fura...
- Mi történt hogy ennyire megváltoztál? - kérdeztem felvont szemöldökkel.
- Ezt hogy érted? - kérdezett vissza értetlenül.
- Hát a hajad meg az új ruhák. Nem ilyeneket szoktál venni.
- Hát kell néha változtatni. - mosolygott. Láttam rajta hogy más áll a dologban.
- Ugye nem akarsz Tommal szakítani? - kérdeztem félénken. Lesütötte a tekintetét majd a kávéját kavargatta.
- De...azt hiszem igen.
- De miért? - kérdeztem szomorkásan.
- Mert már... nem vagyok belé szerelmes.
- De hát 2 éve vagytok együtt.
- És? Az nem jelent semmit. Ő egy nőcsábász... ha távol van hosszabb ideig nem keres napokig aztán meg ír egy üzit Twitteren hogy "Eszembe jutottál gondoltam írok". Anyát! Ne csak akkor legyek neki fontos ha épp nem tud másokat megdöngetni. Tuti már megcsalt...
- Értem. És mi van ha épp nem ért rá a munka miatt vagy nagyon sok egyéb dolga van...
- Igen? Amikor egy hétig nyaral a haverjaival. Végig bulizott egy hetet. És nem volt ideje naponta 5 percet rám száni hogy írjon egy üzenetet. - nézett rám könnybe lábat szemekkel. Belekortyintott a kávéba és elmosolyodott.
- És ti Niallal hogy vagytok?
- Sehogy... nem írt nyáron.
- Az mi? - háborodott fel. - Mi az hogy nem ír!? Mekkora paraszt.
- Nem az! Csak sokat kell dolgoznia. Nem tehet róla. 
- Azért ha nagyon akarna a szünetben tudna írni egy SMS-t...
- Lehet. De akkor is foglalkozzon csak a munkájával. - mondtam magabiztosan. Beleittam a kávéba majd a telefonom megcsörrent. Megnéztem és Niall írt.
- Telepátia! - üvöltöttem fel. Mindenki minket nézett. Sarah szakadt a nevetéstől én meg senkivel nem foglalkozva az üzenetet olvastam.

Szia!
Remélem holnap otthon leszel mert haza jöhetünk hamarabb. Elmaradt két koncertünk... Úgyhogy legyél otthon mert első dolgom lesz elmenni hozzád<3
Ölel: Niall

Önkénytelenül és elvigyorodtam. Sarah kikapta a készüléket a kezemből majd olvasni kezdte az üzit. 
- Oh! Szóval nem alszol nálunk.
- Hát nem! Bocsi, de nem.
- Semmi baj! Megértelek. - mosolygott. Megittuk a kávét és estére haza értem. Lezuhanyoztam és rögtön ágyba is bújtam. Hamar elaludtam.

2 megjegyzés:

  1. Imádtam!! Ma keztem el olvasni de egyszerűen nem tudtam lerakni...csak így tovább :DDDD

    VálaszTörlés